۱۳۹۰ بهمن ۷, جمعه

ما ملت حماسه سازیم؛ آغاز نظرسنجی هماهنگ در مورد مسیرهای راهپیمایی و تجمع در شهر‌های مختلف


زمزمه‌ای بگوش می‌رسد و نسیمی وزیدن گرفته، باید که من و تو "ما" شویم تا این زمزمه را به فریاد و این نسیم را به طوفانی تبدیل کنیم تا پایه‌های حاکمان مستبد این سرزمین را بلرزانیم، باید که من و تو "ما" شویم تا این شعله کم نور، اما زنده و زاینده را به مشعلی تبدیل کنیم تا دوردست‌ها را روشن کند. 


۲۵ بهمن ماه در پیش است، روزی که یادآور یک حماسه بود، روزی که ما در میان بهت حاکمان و حیرت ناباوران به جنبش سبز دوباره خیابان‌های تهران را در جواب رهبران مان سبز کردیم. روزی که حاکمیت حیلتی جدید آغاز کرد که دیوار حصر بر گرداگرد رهبران مان کشید تا ما را مأیوس و جنبش را بمیراند. و اینک این "ما"ایم که باید این حیله را ناکار کنیم. 


برای این "ما" شدن و ماندن احتیاج داریم که مشارکت کنیم، نظر دهیم که یکی‌ از راه‌های آن مشارکت در برنامه ریزی است. نظرسنجی از طرف گروه‌های سبز طراحی شده که در وبسایت‌ها و صفحات مختلف به مشارکت گذشته شده، موضوع آن انتخاب مسیر‌ها در شهر‌های مختلف است. مشارکت کنیم. 



۳ نظر:

  1. خیلی حرکت خوبیه .. ادامه بدید
    فقط خواهش می کنم تا حد ممکن مکانها به سمت بازار باشند، زیرا اینبار بسیاری از طبقات کارگر به ما خواهند پیوست، فقط باید از آنها بخواهیم. برای همین بنده برای مکانهای شهرهاس شمالی، بازار روز را که محل بسیاری از روستایی هایی است که هر روز برای فروش دسترنج خود به شهر می آیند را انتخاب کرده ام. به شما هم پیشنهاد می کنم پتانسیل بالای روستاییان شمال را دریابید، من یکی از آنها بوده ام!

    پاسخحذف
  2. قسمستون میدم به خون ریخته شده پسرم که تو خونه نشینید پای کامپیوتر، تا میتوانید اطلاع رسانی کنید، زمان تنگ است،،همه چیز را غارت کردند..تورو به خدا از پای کامپیوتر‌هاتون پاشید،،خیابان محل اعتراض هست نه پشت کامپیوتر.

    پاسخحذف