۱۳۹۰ دی ۲۸, چهارشنبه

کاش که به یاد آوریم که ...


کاش که به یاد آوریم که چه میخواستیم و برای این خواستن چه کردیم و در مقابل این خواستن مان حاکمیت به چه ذلت‌هایی‌ دست یازید.

کاش که به یاد آوریم که من نداشتیم، ما بودیم، تنها نبودیم، که وقتی‌ موج راه میانداختیم چهار گوشه کشور را تکان میداد

کاش که به یاد آوریم که چه می‌گفتیم، چه زمزمه میکردیم و چه شعار‌هایی‌ میدادیم، که چگونه با یا حسین میرحسین‌های روزانه و الله اکبر‌های شبانه همه اقتدار یک حاکمیت را به سخره گرفته بودیم

کاش که به یاد آوریم که کسانی‌ بودند که با ما بودند و با ما ماندند، تا جایی‌ که حاکمیت پای حضور‌شان را بست، تا جایی‌ که به حصر و حبس‌شان افکند، کسانی‌ که مدعی نبودند، ولی‌ ستون بودند.

کاش که به یاد آوریم که اینک زمانه به یاد آوردن آنهاست، که اینک آن زمانی‌ است که باید از پستو‌ها به بیرون بیاوریمشان، دستمالی بدست گیریم و خاک‌شان را بتکانیم که باید بکار‌شان گیریم، آن شعار‌ها را، آن حماسه‌ها را، آن شور و شوق تغییر را.

تا ۲۵ بهمن چند روز مانده، چند گام، شروع کنیم که ما همان ملتیم.

۶ نظر:

  1. مادر قحبه بودید و وطن فروشی کردید.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کافر همه را به کیش خود پندارد
      به مادر عزیزت سلام مخصوص برسون

      حذف
  2. جنبش سبز از موقیت تاریخی خود استفاده نکرد و نابود شد.حالا نوبت جنبش سرخ هاست که تکلیفش را با این حکومت مشخص کنه.دیگر مردم برای کشته شدن به خیابان نمیایند، بلکه برای کشتن.خواه ما خوشمان بیاد یا نه.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. انشا‌الله که پیشیبینی شما درست نباشه، انشا‌الله که دوباره سیکل باطلی که بارها و بارها آزمودیم رو دوباره تکرار نکنیم

      حذف
  3. اولا اینهایی که توهین می کنند شعور خودشون و اون رهبر روضه خون و چلاغشون رامی رسونن. ثانیا این آقایان اصلاح طلب دارند تاوان اون 8 سالی که قدرت دستشون بود را پس می دهند. توی اون 8 سال همشون خفقان گرفته بودند وبا ظلم همراه شده بودند به جز مواردی اندک که تاثیری هم نداشت در حالی که با پشتوانه رای 90 درصدی مردم میتونستن ایران را به دموکراسی برسونن.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. والّله جوابی‌ ندارم، تنها چیزی که می‌تونم پیشنهاد بدم اینه که یک نگاهی‌ به لیست زندانیان، ترور شده‌ها و مضروبین و کلا مظلومین آن دوره با هم بکنیم و ببینیم چند درصد اصلاح طلب اند و چند درصد غیر آن

      حذف