۱۳۸۹ اسفند ۹, دوشنبه

نظام جمهوری اسلامی ایران سقوط کرد - منتظر فردا‌هایی‌ متفاوت باشید


میرحسین موسوی، نخست وزیر هشت ساله این کشور و شیخ مهدی کروبی، رئیس هشت ساله مجلس دستگیر شدند. به عبارتی: نظام جمهوری اسلامی ایران سقوط کرد، که این که الان هست غیر از آن است که آن نام را داشت. که مگر ساقط شدن چگونه است؟ مگر مشخصات یک انقلاب یا کودتا چیست؟ مگر نه آن است که مجموع افرادی که آن نظام را رهبری میکردند به قوه جبر و زور از راس به کناری نهاده شوند و راهی‌ اسارت گاه‌ها شوند؟ مگر نه آن است که مجموع آن چیز‌هایی‌ که در ابتدا به عنوان ماهیت آن نظام تعریف میشد از محتوا خالی‌ شود و علناً فریاد‌هایی‌ غیر از آنها سر داده شود؟

۳ نظر:

  1. به کوری چشم دشمنان آقای ما این است:


    آیت الله بهاءالديني (ره) :
    الحمد لله! ما به حرف اين سيد (آیت الله خامنه‌ای) گوش كرديم، آقا (امام زمان عج) آمد ملاقات ما…

    http://salehat.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=101:1389-10-20-19-25-58&catid=45:nazar-bozorgan

    پاسخحذف
  2. دوست عزیز در صورت حمله مردم به زندان حشمتیه که متعلق به پادگان ارتش است،حکومت سرتا پا دروغ می گوید عده ای برای تصاحب اسلحه به این پادگان حمله کردند و ما هم شدیداً با آنها برخورد کردیم ، می بینی چقدر حکومت رذل و دروغگوست ،تا همه مردم مثل سیل داخل خیابانها نریزند هیچ فایده ای ندارد مرگ بر مردم بی غیرتی که چیزی جز منافع کم و حیوانی (و در حال اتمام)برایشان اهمیت ندارد و فقط منتظرند روشنفکران و عده ای از مردم با غیرت که عده شان کمتر از آنان است این حکومت ننگین را سرنگون و لقمه حاضر و آماده جلویشان بگذارند،از تمام وجود مرگ خامنه ای، جنتی ،مجتبی خامنه ای ،رفسنجانی خر مغز و سایر شیادین عرب پرست ایران را آرزو دارم. به امید پیروزی.

    پاسخحذف
  3. به عزیز اولی‌: این آقای خامنه‌ای لابد اون سال ۶۵ که اون اتفاق و اون اظهار نظر‌ها حادث شد اجتهاد هم داشت، آره؟ نداشت؟ چرا؟

    نکنید، با دین تان چنین نکنید، با مذهب تان چنین نکنید

    پاسخحذف