۱۳۸۹ بهمن ۱۷, یکشنبه

حجت تمام شد، موسوی و کروبی دعوت کردند، دست بکار شویم


موسوی و کروبی تکلیف را بجا آوردند و ما را دعوت کردند، این است وعده ما: ۲۵ بهمن ماه، به سمت آزادی
درخواست مجوز پیامی بود به حاکمیت و صد البته به ما، که این مگر نه آنچیزی است که از مدت ها قبل میخواستید؟ که مگر نمیخاستید روزی دیگر به مانند ۲۵ خرداد تنها برای خودمان و اهداف مان بیافرینیم؟ این همان روز است.
تبلیغ کنیم، نامه بنویسیم، دیوار نویسی کنیم، پچ پچ کنیم، زمزمه هایمان را سراسر شهر پخش کنیم، این روز شاید روز خشم مان نباشد، ولی روز حضور مان خواهد بود.
این برنامه حتا ممکن است ظاهرا از طرف این دو عزیز به بهانه "ندادن مجوز" لغو شود، ولی یقین داشته باشد این پیام لغو به معنای لغو حضور ما نخواهد بود، بازی است که دست های حاکمیت را ببندد. پس بی هراس از کنسل شدن آنها تبلیغ کنیم. بسم الله.

۵ نظر:

  1. این بهانه خوبی است تا دوباره در خیابانها به رژیم ولایت فقیه نه گفت
    باید مردم در خیابان به این حکومت پایان دهند، آزادی نزدیک است

    پاسخحذف
  2. قیام آزادیخواهانه مردم بر علیه حکومت استبدادی در کشور
    25 بهمن 1389 ادامه 25 خرداد 1388
    می آییم و می مانیم تا دیکتاتور برود.

    http://29khordad.wordpress.com

    پاسخحذف
  3. سلام منم چه با مجوز و چه بدون مجوز به همراه چندتن از دوستان در این راهپیمایی شرکت خواهم کرد.
    دوست عزیز من شدیدا به یک دعوتنامه بالاترین نیاز دارم اگه لطف کنی برام بفرستی ممنون میشم.
    با تشکر
    ashkan.splash@gmail.com

    پاسخحذف
  4. سلام . من هم مستحق هستم خیلی دنبالش گشتم ، لطف می کنید یک دعوتنامه بالاترین به من هم بدهید. یک دنیا تشکر

    پاسخحذف
  5. یک ایرانی و دوست

    Unknown-Invisible@Live.com

    سلام . من هم مستحق هستم خیلی دنبالش گشتم ، لطف می کنید یک دعوتنامه بالاترین به من هم بدهید. یک دنیا تشکر

    پاسخحذف