۱۳۸۹ اسفند ۵, پنجشنبه

لشکریان سرلشکر هوشیار و گوش بزنگ باشند که اخباری در راه است - هوشیاری رمز پیروزی ماست


محتمل‌ترین اتفاق حال حاضر تهران، انتقال اجباری موسوی به خانه‌ای امن است که طبق معمول ممکن است خروجی گروهی از تحلیل گران نظام باشد، تحلیل گرانی که حاصل بازی گردانی شان، فرو رفتن هر چه بیشتر نظام در باتلاق بحران بوده است. اتفاقی‌ که انشأ الله حادث نشده باشد.


وظیفه ما چیست: همانطور که بارها خود میرحسین و جناب کروبی تاکید کرده اند هوشیاری است، هوشیاری برای انجام عاقلانه‌ترین و مفید‌ترین کار و اقدام ممکن و پرهیز از هیجان زدگی. قطعاً حاکمیت باید منتظر واکنشی متفاوت از ما باشد، واکنشی که نظام میداند و ما هم میدانیم از چه جنسی‌ خواهد بود که آن کسانی‌ که تا الان بر طبل آرامش و تعقل میکوبیدند ما بودیم، که آن کسانی‌ که جبهه به جبهه در پنها آرامش و سکوت، و نه انفجار و خشونت مشروعیت نظام را فرو ریخت ما بودیم. قواعد بازی را بلدیم، مهارتی که حاکمیت میداند که میدانیم.


و سخنی با حاکمیت: جهل ودیعه ایست که خدا با بذل و بخشش شما را از آن بهره ماند ساخته، ولی هشداری است از طرف کسانی‌ که این تمام این انقلاب و جنگ تان حاصل فعل نسلی مشبه آنها بوده: چه فکر می‌کنید؟ که اگر رهبران جنبش را حذف کنید بازی تمام میشود؟ باطل بودن این استدلال مبتذل برای تان مشخص نشده است؟ که اگر استدلال تان برای بازداشت محتمل موسوی در حال حاضر یا آینده این است که ممکن است پاستور و خانه موسوی هدفی‌ برای تظاهر کنندگان باشد، منطقی‌‌ترین راه جایگزین این است که تظاهر کنندگان ناامید از یافتن رهبر معتدل‌شان بنیان‌های حاکمیت را هدف خواهند گرفت، که همان خیابان پاستور ده‌ها هدف دیگر دارد که که موسوی تنها یکی‌ از آنهاست که تصرف هر کدام از آنها هزینه بس فراتر برای نظام خواهد

داشت

۲ نظر:

  1. در بالاترین و آزادگی منتشر کنید.بسیجیان باید پاسخگو باشند
    +18
    قاتلان و تروریست های حکومتی چگونه در کاروان های راهیان نور پرورش میابند؟
    قاتلان ندا ها ، سهراب ها ، صانع ها و مختاری ها ...
    دلیل تجاوزات کهریزک به فرزندان پاک ایران روشن شد. عقده هایی که در خلوت بسیجیان و روحانی مسلمان شکل میگیرد در کهریزک ها بر سر جوانان ایران زمین عقده گشایی میشود.اینها گویا به جز ساندیس به چیز دیگری هم میل دارند.
    لطفا منتشر کنید. تجاوز یک روحانی به پسر بچه بسیجی در کاروان راهیان نور
    شرم اور است که این لواط کاران را این چنین سرشار از عقده میکنند و به جان جوانان ایران می اندازند
    عمامه روحانی را در زیر زانو و چفیه را به گردن بسیجی دقت کنید
    بسیجی های باطوم به دست کلاهشان را بالاتر بزارند
    http://www.4shared.com/video/R3IDphrV/___.html

    خانواده های بسیجیان که فرزندانشان را به دام این جنایت کاران میفرستند باید آگاه شوند

    پاسخحذف
  2. مردم روز به روز خشمگین‌تر می‌شوند و حاکمیت هر چه بیش‌تر پل‌های پشتِ سر را ویران می‌کند
    امیدوارم در راهپیماییِ سه‌شنبه (دهمِ اسفند) حماقت‌های این بیست ماه را تکرار نکنند!

    پاسخحذف