۱۳۸۹ اسفند ۳, سه‌شنبه

در مقابل انحصار صدا و سیما چه می‌توان کرد؟ - با ابزار‌های خودمان بجنگیم


شعار‌های شبانه الله اکبر، استفاده از مناسبت‌های حاکمیت برای اعتراض، پخش اعلامیه و شعارنویسی، اسکناس نویسی، درخواست مجوز برای مناسبت‌هایی‌ مانند اعتراض به پاره کردن عکس امام و حمایت از مصر و تونس و ده‌ها راهکار ابتکاری دیگه از جمله اقداماتی بود که جنبش ما را زنده نگاه داشت، ابتکاراتی که پشت حاکمیت را هر دفعه به لرزه درمیاورد و عاجز از برخورد مجبور به دست زدن به اقداماتی میکرد که معمولاً کارا نبودند. اینک نیز راه استفاده هر چه بهتر از همین امکانات و کشف راه‌های جدید و عملی‌ و مطابق با هویت جنبش مان است.

صدا و سیما و توپخانههای تبلیغاتی طرف مقابل شبانه روز افکار عمومی‌ را بمباران میکنند، چه کنیم؟ در خواب و خیال منفجر کردن و تصرف، که حتا بر فرض عملی‌ بودن بازی در زمین حریف و با ابزار‌های آنها است بخوابیم؟ یا اینکه بهتر است رسانه‌ای‌های خودمان را تقویت کنیم؟ صدا و سیما که همیشه ابزارهای آنها بوده که تنها علتی که اینک تقویت شده این است که ما رسانه‌ای‌های خودمان را تقویت نکردیم و در سایه عدم توجه به آنها، آنها را در موضع ضعف قرار دادیم. شبکه‌های اجتماعی مان را نیز باید تقویت کنیم، شبکه‌هایی‌ که دو تجمع اخیر شاهدی بر کارایی آنهاست. استفاده از روزنامه‌های تک‌ برگی و اعلامیه‌های سهل الچاپ هم راه دیگری است که در تهران و شهرستان‌ها باید پیگیری شود

۵ نظر:

  1. سلام دوست عزیز من از خوانندگان بالاترین هستم و به این سایت علاقه مندم اما تا حالا دعوت نامه برای عضویت پیدا نکردم میشه به من لطف کنید و یک دعوت نامه برام به این ایمیل ارسال کنید ممنون میشم این کارو انجام بدید ویک عمر ازتون ممنون میشم منتظر جوابتون. ساناز
    sanaz_136444@yahoo.com

    پاسخحذف
  2. منتظر کسی نباشیم. چاره ای نیست! ما باید رسما فاز سرنگونی رو کلید بزنیم. با ایجاد یک صفحه در فیسبوک به نام کمپین سرنگونی. چنانچه لایک ها به ۲۰۰۰۰ رسید. این کمپین فراخوان بده واسه تظاهرات. به همه ی خبرگزاری ها هم اعلام می کنیم. نباید وقت از دست بره.نظرتون چيه؟
    azadaneh1@gmail.com
    لطفا اين نظر رو تو بالاترين داغ كنيد.

    پاسخحذف
  3. آمریکا باید برنامه هایش را روی برنامه های تلویزیون ایران پخش کند! همان کاری که برنامه پارازیت به شوخی یا جدی مطرح کرد
    این راه شکستن انسداد رسانه ای در ایران است

    پاسخحذف
  4. سلام
    اقا جوون هر کی دوست داری یه دعوتنامه از بالاترین به من بده کلی اخبار دارم می خوام منتشر منم نمیتونم

    ممنون میشم
    majid_sosanabadi@yahoo.com

    پاسخحذف
  5. تحریم برنامه 20:30
    اکثریت بزرگی از شهروندان از دروغ پردازیهای برنامه 20:30 و از مجریان ان نفرت دارند. متاسفانه اتحاد عمل در میان مردم ما انچنان جا نیافتاده است. با این وجود توصیه های زیر که بیشتر انها هم مطمئنا به فکر خود شهروندان رسیده است، برای اجرا پیسشنهاد میشود:
    1) از انجا که هوا رو به گرم شدن میباشد هر شب ویا یک شب در هفته راس ساعت 20:30 یکی و یا چند نفر از اعضای خانواده از خانه بیرون بیایید وچند دقیقه ای، ربع ساعتی در کوچه تان قدم بزنید.
    2) با چاپگر خود یا با ماژیک روی یک برگ کاغذ پیامی برای نیروهای انتظامی نوشته و با رعایت نکات ایمنی در فرصت مناسب ان را روی زمین بیاندازید. محتوای این پیام میتواند این باشد: نیروی انتظامی، قیام ملی بزودی فرا میرسد. در روز موعود سبز شو و با مردم همراه شو و اسلحه خود را به سوی فرمانده و یا همکارت بگیر که هنوز مزدور مانده است.

    پاسخحذف