۱۳۸۸ شهریور ۹, دوشنبه

آقای خامنه‌ای پایه را هدف گرفته: دانشگاه


در جواب یکی‌ از دوستان که معتقد بود که آقای خامنه‌ای به سبب آنچه مصلحت میداند چشم بر بعضی‌ فساد‌های روی داده بسته باید بگویم شواهد و قرائن من و کسانی‌ همانند من را متقاعد می‌سازد که ایشان منبع و ابشخور اصلی‌ این فساد‌ها هستند و همه این جنایات به طور مستقیم و یا غیر مستقیم از ایشان ریشه می‌گیرد. صحبت‌های دیروز ایشان من باب لزوم بازنگری در تدریس علوم انسانی‌ و نگرانی از حجم وسیع اقبال عمومی‌ در این حوزه و یک مقایسه اجمالی با متن از پیش تهیه شده اعترافات آقای حجاریان هر انسانی‌ را به یک نتیجه منتهی‌ می‌کند: یک مرجع در پشت این دو عمل قرار دارد. ایشان پایه را هدف گرفته، قصد دارد دانشگاه، دانشجو و علم را از محتوا خالی‌ کند و این به معنی‌ برنامه ریزی برای یک هدف بلند مدت است. آقایان موسوی، خاتمی، کروبی، رفسنجانی‌ و همهٔ آزاد اندیشان، این زمان تکرار نخواهد شد، گذر آقای خامنه‌ای به مرحله بعد به معنی‌ تمام شدن همهٔ آرزوهای ما در جهت بنیان یک جامعه آزاد و دموکراتیک است، پیروزی ایشان در این برهه به معنی‌ ورود به یک مرحله بدون بازگشت است، ایشان دیگر این اشتباه را تکرار نخواهد کرد که فرصت مشارکت را به ما بدهد، به هوش باشیم

۲ نظر:

  1. چه شده ما را آقای محترم خجالات بکش بخدا خدایی بالای سرماست آخه برادر من ، ولایت فقیه که اینطور نمیشه که فساد راه بیندازد خواهش میکنم این پستت را حذف کن بابا این رسمش نیست به خاطر صندلی قدرت به رهبر عزیزم اینقدر توهین بشه من قسم میخورم که موسوی را هر جا که ببینم رسوای عالمش کنم بابا چرا اینقدر دنیایی شدی به خودت بیا ببین امام زمان (عج) از این حرفات خوشحال میشه یا ناراحت خواهش میکنم

    پاسخحذف
  2. دقیقا، من هم همچنین عقیده‌ای در مورد ولیت فقیه دارم، مگه میشه ولی‌ فقیه دست به چنین عملی‌ بزنه و امر چنین جنیاتی باشه؟!! کسی‌ که دست به چنین عملی بزنه قطعاً ولی‌ فقیه نخواهد بود، یا ولی‌ نبوده از اول یا از مصادیق ولی‌ بودن خارج شده، اصولا فلسفه‌ی وجودی مجلس خبرگان هم بررسی چنین موردی است. به هر حال عزیز من، حکومت یک مساله دنیوی است و علت مخالفت بسیاری از فقها بزرگ تشیع با بحث زعامت سیاسی روحانیت (آیات الله خویئ، بروجردی، سیستانی، .... ) نیس همین بحثه. بحث اطلاق شرایطی داره و ضوابطی که به هر حال با هر تفسیری در مورد آقای خامنه‌ای صادق نیست عزیز من. اگر خواهان اخرت خود هستید (دنیا که خواب نیستید که به دنبال رهبر دنیوی نیستید) توبه کنید و دقیق تر بنگرید. کشتار، تجاوز، ظلم، چه جوری می‌خواهید روز قیامت سر خود را در مقابل خدای خود بالا بگیرید. تجاوز عورت گرفته، کشتار اثبات شده، گاهی وقت‌ها فصل جدا کننده انسان و حیوان فقط عقل نیست

    پاسخحذف