۱۳۹۲ بهمن ۸, سه‌شنبه

یک تشییع جنازه به وسعت همه ایران

نشستم فیلم سلاخی کفتار توسط گروهی روستایی (شما بگو هموطن، بگو من، تک‌تک ما) دیدم، اینبار اطراف اصفهان بود، ماه قبل خراسان بود، ماه قبل ترش یک جایی‌ تو شمال، قبل ترش مشکین شهر، خرم آباد، سمیرم، بوشهر ... : نمیدونم این چه مرضی است که به جون ما افتاده؟ این چه اصرار بر خود ویرانگری است که گریبانگیر ما شده؟ تصمیم گرفتیم کشور و با همه داشته‌هایش به هیچ تبدیل کنیم، جنگل و به مرتع و مرتع و به بیابان و همه اینها را به یک آشغال دونی بزرگ تبدیل کنیم تا میزبانی پس مانده‌های زندگی‌ بی‌ فایده ما رو کنه. همه تلاش مون و می‌کنیم تا دریای شمال و از ماهی‌ و کوه‌های جنوب از ‌خرس سیاه و مراتع مرکز از هر چه پستاندار است پاک کنیم. آهوی محصور در حصار و سلاخی کنیم و راسوی پناه گرفته در سوراخ و با دود بیرون بکشیم تا به ضرب چماق له‌ کنیم. منتظریم یک لحظه چشم جنگلبان و دور ببینیم تا با تفنگ بیفتیم به جون پرنده‌های نگونبخت، یک لحظه چشم جنگلبانی و دور ببینیم تا بیفتیم به جون درخت‌ها تا چند متر به زمین‌های کشاورزی مان اضافه کنیم، وقتی‌ هم که به بحث آسیب شناسی‌ می‌رسه یقه دولت و میگیریم و توطئه‌های پشت پرده و نبود مدیریت و اراده و مسٔولیت، و اصلا حواس مون نیست که اینبار این فقط ماییم که قاتلیم، جنایتکاریم، ویران گریم.  
باید به حال این کشور زارزار گریست، وقتی‌ معروف‌ترین مدافع رسانه‌ای محیط زیست کشور و با لاشه شکار غیر قانونی کل شکار شده میگیرند، باید برای محیط زیستش یک تشییع جنازه بزرگ به وسعت همه ایران، همه یک میلیون و ششصد هزار کیلومتر مربع آن برگزار کرد و تمام کرد. برکت از این خاک رفته، از این مردم رفته، ربطی‌ هم به مشیت الهی ندارد، محکومیم به نابود شدن. 



۳ نظر:

  1. روی دیگر سکه شدیم

    پاسخحذف
  2. با سلام متاسفانه در فرهنگ ما «سوء استفاده» پدیده جا افتاده ای هست. هرچند هموطنان شریف و انسانی داریم که «یاد» گرفته اند باید زندگی و رفتاری انسانی داشته باشند در خور «انسان»، اما متاسفانه و هزاران بار متاسفانه خیلی از ماها یاد نگرفته ایم که نباید حقوق انسانهای دیگر را زیر پا بگذاریم؛ نباید در مورد حیوانات تنها به فکر خوردن و کشتن آنها باشیم! نباید محیط زیستمان را به شکل نابود شده و خرابه تحویل نسلهای بعدی بدهیم و الی آخر... کار فرهنگی عمیق و طولانی مدت لازم هست... خسته نباشید.

    پاسخحذف
  3. نمونه چنین اعمال وحشیانه ایی نشان از خشم فروخورده ایی است که در غلیان آتشفشان انقلاب آینده ایران به یکباره بر فرق سر جرثومه های حکومت تبهکار اسلام سییاسی حاکم, به مثاب پس انداخته کنفرانس اهریمنی گوادالوپ اعمال خواهند نمود!
    وای به حال گله وحوش ملایان و نیز گله گرازهای گرداننده و عاملان عفریته حکومت اسلام سیاسی پس انداخته شده اشان!
    وای به حال خائنین سبز و بنفش که به ویژه پس از انتصاب ملا بنفش لکنده به ریاست القوادین ولایت عظمی به خبرچینی و آدمفروشی علیه مبارزان و کنشگران سیاسی و سرنگونی طلبان پرداخته اند!
    هشدار که افسوس و صد افسوس سرنوشت بس هولناکی در انتظارتان است! هر چه زودتر به خود آیید و به ضربان قلب آکنده از کینه و نفرت مردم در کمین نشسته ایران گوش فرا دارید و بدون درنگ در راه انسانی گام بردارید و برای صنار و سی شی زندگی خود و به ویژه خانواده بیگناهتان را به تباهی نکشانید, چرا که هرگاه آتش خشم عصیان مردمی آکنده از کینه و نفرت شعله ور گردد, هیچ نیرویی نمیتواند, به سادگی بر آن لگام بزند! مصرانه میخواهیم, هر چه زودتر به خود آیید!
    حزب کمونیست کارگری ایران مخالف سرسخت اعدام میباشد و اعدام را در تمامی حالات و مواردش به شدت نفی میکند و اولین حزب و سازمانی بود که به مخالفت جدی و عملی با اعدام پرداخت و مبارزه جهت لغو اعدام را در برنامه روزمره خود گنجاند!
    لذا همآنگونه که منصور حکمت, بنیانگذار حزب کمونیست کارگری ایران در بیست قبل به ملایان هشدار داده بود که برای در امان ماندن از کینه و خشم مردم ایران, بهتر است, هر چه زودتر خود را به حزب کمونیست کارگری معرفی نمایند, لذا اکیدا توصیه میشود که گله ملایان و پاچه خوارنش هر چه سریعتر به این هشدار صریح و انسان دوستانه توجه وافر نمایند!
    کمونیست ها تمام سعی اشان آنست که پس از پیروزی انقلاب در شرف وقوع مردم در کمین نشسته ایران در آینده نزدیک, با تمام توان از غلیان هرگونه خشونتی که از بقایای نکبت سال های سیاه سیطره حکومت اسلام سیاسی بر ایران بوده است, ممانعت گردد!

    پاسخحذف