۱۳۹۱ مهر ۱, شنبه

در حاشیه خروج گروهک مجاهدین خلق از گروه‌های حامی‌ تروریسم آمریکا: فاصله حرف تا عمل

گروهک مجاهدین خلق از لیست گروههای تروریستی آمریکا خارج میشود، البته واقعا مشخص نیست وقتی لابیگران این گروهک آزادانه در راهروهای کنگره آمریکا قدم میزدند و حق حساب پرداخت میکردند و حتا مسئولین سابق آمریکایی علنا اعلام میکنند که در مقابل مبالغ هنگفت، به نفع این گروه سخنرانی میکنند *، داخل این لیست بودن چه محدودیتی برای این گروه داشته است!  



یک نگاه گذرا به فعالیتهای آشکار این گروه در خاک امریکا این نکته را به ذهن متبادر میسازد که این گروه هیچگاه، عملا دچار محدودیتی در خاک این کشور نشده و این در لیست کشورهای حامی تروریسم بودن، از یک ادعای دارای نتایج انتزاعی خارج نشده که اینک از پیامدهای آن بترسیم، چیزی که این وسط ترسناک است شیفت آشکار کشورهای مدعی دموکراسی و مبارزه با تروریسم به سمت معاملاتی است که صرفا متضمن منافع آنها در منطقه است، معاملاتی که گاهاً در تضاد آشکار با ادعاهایشان در قبل مفاهیمی مثل حقوق بشر، تروریسم، دموکراسی خواهی، ...، همچین در مقابل واضح با خواست ملتهای منطقه است. نمیتوان مدعی "آزادی خواهی" بود و از یکی از مارکدارترین گروهکهای منطقه در زمینه ترور دفاع کرد، گروهی که در طول حیات خود در دو کشور، سوابق غیر قابل انکاری در زمینه ترور دارد و در مناسبات درون گروهی هم مشخصات کامل یک فرقه مخوف نیمه مذهبی، که مشابه آن را فقط در اروپای قرون وسطا پیدا کرد، دارد. نمیتوان مدعی دموکراسی شد و انتظار باور از ملتهای منطقه را داشت، در حالیکه از در دوستی با بزرگترین گروهک فعالی تروریستی منطقه وارد میشوید. ادعای کشورها نیست که موضع گیریها را در قبلاش شکل میدهد که عمل است که مهم است

* گزارش ساینس مانیتور به خوبی‌ ابعاد رشوه دهی‌ این گروه را آشکار می‌سازد 





۲ نظر:

  1. خیلی جالبه "گروهک" "منافق" "تروریست" همه اتهامهای آخوند ساخته!! خمینی جلاد از این برچسبها برای از میدان به در کردن رقبا زیاد استفاده میکرد. نمیدونم چطوریه که یک گروهک اینقدر چهارستون این رژیم رو به لرزه انداخته و 30 ساله هنوز نتونستند از شرشون راحت بشوند!!!

    خیلی عجیبه که اطلاعاتی ها و پاسدارها و بسیجی ها و سبزک ها و تریتا با هم به صدا در آمده اند. به قول احمدی نژاد آب رو بریزید اونجائی که میسوزه!!

    سایتی که طرفدار تاج زاده که از زندان برای رهبر نامه مینویسه باشه دیگه حال و روزش معلومه چقدر خرابه!!

    سبزکهائی که امثال خاتمی شیاد علم کرده بودند دیگه به آخر بازی رسیده اند. بازی تموم شد اونهمه لابی گری و شیادی ملا خاتمی دود شد و به هوا رفت.

    پاسخحذف
  2. دوست عزیز ضمن عرض سلام و آرزوی ایرانی جاوید وآباد درخواستی از حضور شما دارم
    آیا امکان دارد برای من دعوتنامه عضویت در سایت بالاترین ارسال کنید
    ممنون شما خواهم بود
    آدرس سایت :
    http://otuban.com/
    آدرس ایمیل:
    he1857@gmail.com
    اگر کمکی و کاری از دست من هم برآید دریغ نمی کنم

    پاسخحذف