۱۳۹۱ آذر ۱۴, سه‌شنبه

پرونده ستار بهشتی‌ و سه تشکر و سه تذکر

 در ادامه رسیدگی نسبتا مطلوب به پرونده جنایت ستار بهشتی‌:

در درجه اول از ۴۱ اسیر سیاسی بند ۳۵۰ زندان اوین ممنونیم که بی‌ هیچ درنگ و بی‌ هراس از هزینه‌های محتمل، وقوع چنین جنایتی را اطلاع دادند و بر صحت آن شهادت دادند و آن را آنقدر پی‌گیری کردند تا صدایش چنان اوجی بگیرد که هیچ کس را یارای انکار آن نباشد.

در درجه دوم از وبسایت کلمه و سایر رسانه‌های با وجدان ممنونیم که فارغ از تعلق فکری و سیاسی که این خبر را منتشر کردند و لحظه به لحظه آن را پی‌گیری کردند تا این خون به ناحق ریخته شده پایمال نشود. 

در درجه سوم از قوّه قضاییه ایران ممنونیم که به این درجه از فهم و درک رسید که بفهمد که در مواقعی تعقل به خرج دهد تا خطای هر فردی رو به پای کل مجموعه نظام منظور نکند، البته با سه تذکر:
۱- متاسفم که آنقدر فضا ناامید کننده است که بابت انجام وظیفه مجبوریم تشکر کنیم، ولی‌ به هر حال اقدام ارزشمندی بود.
۲- این تشکر "تا اینجاست"، یعنی‌ از آنجایی که این احتمال هست که هر لحظه روند این پرونده متوقف شود، پس این تشکر مشروط به ادامه این روند مطلوب است.
۳- اقدامات مقطعی و چکشی دوای درد چنین برخورد‌هایی‌ نیست، صرفا مسکن‌هایی‌ هستند که با زمان اثر‌شان از بین میروند، باید ریشه‌ای به این معضلات و مشکلات پرداخت.


۹ نظر:

  1. چند تاسف به شما اول اینکه متاسفم که شما واقعا که خنگ تشریف دارید! چون فکر می کنید این ها خطای فردی بوده و خطای نظام نبوده است دوم اینکه واقعا خنگ تشریف دارید که فکر می کنید قوه قضاییه می تواند اصلا "درک و فهم" را هجی کند این احمق ها حتی مفهوم فهم ر هم نمی فهمند. و سوم متاسفم که شما انقدر احمقی که نمی فهمی چه زمانی و از چه کسی باید تشکر کرد ... احمق شخصی جان خود را از دست داده انوقت تو تشکر می کنی؟! واقعا که احمقی ...

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ممنون، البته اگر همین حرف و نقد و مخالفت رو با ادبیات معقول تر مینوشتی، شاید پیام رو بهتر میرسوندی

      حذف
  2. می گن این سبز اللهی ها شعور ندارن ها ... ما می گیم بلاخره دشمن ما مشترکه ... دوستان راس میگن به خدا سبزاللهی شعور نداره ... یه نفر زیر شکنجه های دژخیمان این نظام جان داده با بدنی کبود و مادری سوگوار ... اونوقت این کثافت هایی که می خواهند نظام را به دوره طلایی خمینی ملعون و دروغگو برگردون ازشون تشکر هم می کنن ... لطفا خفه شید..

    پاسخحذف
  3. آیا در جامعه ای که مردم آزادی خواه براحتی همدیگر را خنگ و احمق و کثافت و... می نامند امیدآزادی و دموکراسی هست ؟!؟

    پاسخحذف
  4. بالاخره 33 ساله رهبران بی ادب دارن به ما حکومت میکنن خوب روی تک تک آدما این فرهنگ اثر گذاشته

    پاسخحذف
  5. مرگ بر این نظام لعنتی

    پاسخحذف
  6. مهمتر از همه فکر می کنم فراموش کردید که از مسیح علی نژاد تشکر کنید که زحمت پوشش خبری این داستان و مصاحبه اولیه و... با اون بود.

    پاسخحذف
  7. من هم واقعا متاسفم برای اینگونه تفکر که همه ما را به جان هم انداخته ، متاسفانه رژیم آنقدر دروغ گفته که اگر روزی حقیقت را هم بگوید دیگر مردم باور نمی کنند علاوه بر آن هنوز زوده در مورد مرگ ستار و واکنش رژیم به آن قضاوت کنیم به قول معروف شاهنامه آخرش خوشه ، پس هنوز باید صبر پیشه کنیم

    پاسخحذف
  8. سلام
    البته پاسخ خون هاي شهدايي چون ندا و سهراب و كيانوش و امير ارشد را كه مي دهد؟
    از وبلاگتان خوشم آمد سربرگ وبلاگتان اميد بخش است
    خواهشي از شما دارم
    به وبلاگ بنده تشريف بياوريد
    http://shabane1.wordpress.com/
    بنده علاقه دارم در بالاترين بنويسم
    الان هم فقط عضويت با دعوت نامه ممكن است
    خواهشي كه از شما داردم
    اگر مي توانيد دعوت نامه ارسال كنيد يك دعوت نامه براي بنده ارسال كنيد
    در بخش دعوت نامه

    ايميل بنده:

    rezazairan2500@yahoo.com

    با تشكر اطلاع دهيد

    پاسخحذف